Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) активно працює над розширенням банківського сервісу в месенджерах. З квітня 2018 року сервіс представлений в месенджері Viber. А з жовтня цього року ПУМБ запустив банківський сервіс в месенджері Telegram. У найближчих планах ПУМБу запуск банкінгу в Faсebook messenger.
Банкінг в месенджерах дозволяє клієнту самостійно за допомогою одного лише месенджера оформити заявку на кредит або кредитну картку ПУМБ і в подальшому здійснювати повний цикл обслуговування цих продуктів. Також у цілодобовому форматі протягом декількох секунд клієнт може отримати різну інформацію по кредитах: залишок, платіж, погашення заборгованості та інше.
А ще за допомогою банкінгу в месенджерах можна дізнатися актуальний курс валют, поповнити мобільний телефон чи обрати мову інтерфейсу. Крім цього, за допомогою банкінгу в Viber клієнти ПУМБ можуть оформити електронний поліс страхування для автомобілів.
В рамках стратегії «цифрова трансформація», яку банк веде з 2016 року, ПУМБ спільно з партнером - компанією MiddleWare Inc - розробив власне «цифрове ядро» на базі хмарної технології Corezoid Process Engine, що дозволяє автоматизувати будь-який процес без витрат на написання програмного коду і прискорити цикл впровадження змін в банку.