Тема компенсації вартості авіаквитків через часті затримки авіарейсів або ж і взагалі скасування рейсу завжди є актуальною. Але в будь-якому разі авіаперевізник, скасовуючи або затримуючи рейс, повинен надавати пасажирам на їх запит пояснення щодо підстав скасування чи затримки рейсу.
ПриватБанк розширив можливості сервісу компенсації вартості авіаквитків і пропонує користуватися ним. Даний сервіс дозволяє отримати гроші не лише в разі скасування авіарейсів, а й у разі затримки вильоту, йдеться у повідомленні прес-центру банку.
Якщо авіаквиток куплено через ПриватБанк і підключено сервіс "Компенсація вартості авіарейсу", у разі затримки вильоту на 2-7 годин банк поверне половину вартості квитка. Якщо рейс затримується більше 7 годин, банк забезпечить виплату на картку 80% його вартості, а в разі скасування рейсу клієнт банку отримає 100% компенсації.
У разі затримки рейсу компенсації виплачуються на картку ПриватБанку протягом години після прибуття в кінцевий пункт призначення. Якщо виліт скасовано, гроші буде виплачено відразу після того, як стало відомо про його скасування. Компенсації нараховуються автоматично – для отримання виплат не потрібно жодних дзвінків, заяв або документів. Виплата компенсацій від банку не залежить від того, скільки і в якому вигляді компенсує сама авіакомпанія.
Підключити такий сервіс можна відразу під час купівлі авіаквитка через ПриватБанк. Для цього в Приват24 та на сайті bilet.pb.ua є спеціальна форма замовлення послуги. Також підключитися до сервісу можна й через кілька днів після купівлі авіаперельоту, але не пізніше ніж за 48 годин до вильоту (у Приват24, меню "Архів квитків"). Вартість сервісу "Компенсація вартості авіарейсу" становитиме від 5 до 10% ціни квитка.