Враховуючи що, клієнти Нової Пошти активно використовують поштомати, компанія прийняла рішення про розвиток своєї мережі поштоматів для зручності своїх клієнтів.
Доступ до поштоматів Приватбанку залежить від графіку роботи відділень банку, а це переважно до 18 години і ще година обідньої перерви. Що не завжди є зручно для клієнтів Нової пошти. Тому компанія прийняла рішення припинити співпрацю з ТОВ "Віеней-Автолізинг" - провайдером поштоматів у відділеннях "Приватбанку", і сконцентруватися на розвитку власної мережі.
Власну мережу поштоматів "Нова Пошта" розвивала паралельно з використанням поштоматів мережі "Приватбанку", тому клієнти не відчують особливих незручностей у доставці. Нова Пошта у наданні своїх послуг максимально орієнтується на клієнта і локації, де розміщені поштомати Нової Пошти, працюють мінімум до 21 години, а також розташовані в максимально зручних для клієнтів місцях.
Мережа поштоматів в рамках зон самообслуговування "Нова Пошта" на сьогодні налічує 46 одиниць (переважно у відділеннях власної мережі). З огляду на великий попит та популярність цього способу доставки серед клієнтів, компанія планує інтенсивно розвивати свою мережу поштоматів та в період 2018-2019 років ввести в роботу понад 1000 зон самообслуговування, як у власній мережі, так і на зовнішніх локаціях. Першим кроком у розширенні мережі став розвиток міні-відділень та зон самообслуговування на основі поштоматів в усіх 26 супермаркетах мережі "Ашан Україна Гіпермаркет" в червні цього року.